veilig aangekomen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marinde & Ferdi Bos & Berg - WaarBenJij.nu veilig aangekomen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marinde & Ferdi Bos & Berg - WaarBenJij.nu

veilig aangekomen

Blijf op de hoogte en volg Marinde & Ferdi

31 December 2014 | Australië, Sydney

Hallo allemaal,

Na twee goede vluchten met veel films, goed eten en wat slapen zijn we goed aangekomen in Sydney. Doordat we uit Nederland vertraging hadden was het even spannend of we onze vlucht van Dubai naar Sydney wel zouden halen in 20 min overstaptijd. Uit het vliegtuig gekomen stond daar een man te roepen: 'sydney delayed, sydney delayed'. Nadat iedereen uit het vliegtuig was renden we met de hele bups door een wachtende rij mensen voor de handbagage check, Rennend langs de winkeltjes kwamen we toch op tijd bij onze vlucht.

We werden opgehaald door Richard waar we via airbnb 5 nachten slapen. De eerste nacht sliepen we niet zo goed door de horde muggen in onze kamer. Deze zijn nu gedood door de über spray.

Na een goed ontbijt bij fleur en steef lieten ze ons Sydney zien. Door een mooi park, met fontein en Cathedraal. Langs het café waar de gijzeling was. Via de botanische tuin met uitzicht op de Harbour bridge en het Operahouse. De eerste biertjes bij de opera bar en gegeten in Darling Harbour bij de sushi tent.

De tweede dag vroeg uit bed om een wandeling van bondi beach naar coogee beach te lopen. Bij coogee beach de eerste duik in de australische zee gemaakt en geëindigd in de beer garden.
'S avonds een luxe verrassingsmenu bij het werk van steef (foveaux street dining) en de dag eindigde in Baxter, een whiskybar met jazz muziek.

Vandaag gaat het dan gebeuren, nieuwjaar in sydney. Alvast aan iedereen een goede jaarwisseling!

Groetjes van ons

• 31 December 2014 - 04:04

Roxanne:

heeeey goed om te lezen dat jullie veilig zijn aangekomen!! gave foto's ook... heel veel plezier !! xxx

• 31 December 2014 - 08:11

Bert:

Leuk. Ik kijk natuurlijk om 14.00 uur onze tijd wel stiekem even mee via de webcam naar het fraaie vuurwerk. Alvast veel plezier op de beste plaats ter wereld om de jaarwisseling te vieren.

• 31 December 2014 - 09:18

Phuong:

Gelukkig zijn jullie veilig aangekomen. Hele leuke en herkenbare foto's, geniet ervan! En een fijne jaarwisseling in Sydney! Xxx Phuong

• 31 December 2014 - 11:27

Denise:

Heel veel plezier in dat super land!! Hele fijne jaarwisseling in Sydney! En ben benieuwd naar de volgende verhalen! xx

• 31 December 2014 - 11:58

Lien En Chris:

He luitjes!
    Leuk om wat van jullie te horen! Heel veel plezier en alvast een fijne jaarwisseling! Dikke kus van ons! xxx

• 31 December 2014 - 12:05

Jacolien En Theo:

Hallo, wat leuk de foto's, we zijn blij dat jullie veilig zijn aangekomen. Hele gezellige jaarwisseling! Dikke kuzzzz van ons!

• 31 December 2014 - 15:33

Kirsten:

Happy New year!!!!ziet er nu al fantastisch en gezellig uit

• 31 December 2014 - 17:23

Booz:

kicke zeg! Geniet ervan! Kim&Kevin

• 31 December 2014 - 21:38

Sonja & Vincent:

Goede berichten en hoop dat de jetlag snel zal verdwijnen. Wij gaan nu het oudejaar uitluiden terwijl jullie pitten. Benieuwd naar de verhalen uit Aussie en geniet ervan. Dikke doei XXX

• 01 Januari 2015 - 13:17

Nadine:

Zo, dat klinkt allemaal goed zeg, dat noem ik nog eens een knalgoed begin van jullie reis :) Blij dat jullie de uberspray hebben ontdekt haha. Wat een gave foto's!

• 02 Januari 2015 - 13:52

Dineke:

Hoi hoi, Wat een geweldige foto's en zal vast mega leuk zijn om je vriendin weer te zien. Het vuurwerk op de tv gezien, wat moet dat overweldigend gaaf zijn om dat live mee te maken.
    In ieder geval fantastische start van 2015!! XX Wilbert en Dineke

• 05 Januari 2015 - 08:33

Eric Brockhus:

Hoi,

ziet er al goed uit hoor. lekker in de zon. ik moest krabben vanmorgen grr. geniet er van. Wij bewaken hier op het werk het fort voorlopig wel.

gr Eric

• 05 Januari 2015 - 14:33

Ivo:

Hoi Ferdi,

Ziet er goed uit! Geniet ervan!

Groeten, Ivo